Актуальные темы
Опрос посетителей
Выборы мэра 2015
Мэром станет В.Миколаенко
Гнать В.Миколаенко в шею
Настоящий мэр только В.Сальдо
Может В.Мангер?
Боксерам, которые держат казино – нет в Херсоне!
Нужно Гирина допустить к власти
Нужен молодой и прогрессивный!

09 окт 15:43Политика

Труханов відписав дружині екс-радника Кубіва 3 мільйони на бізнес-форум

КП «Агентство програм розвитку Одеси» Одеської міської ради 11 вересня уклало угоду з ТОВ «Одеса Майс Едженсі» про організацію бізнес-форуму за 3,30 млн грн. без ПДВ. Про це повідомляється у системі «Прозорро». Пише Наші гроші.

Міжнародний бізнес-форум «Odesa 5T Investment Promotion Forum» пройшов 4-5 жовтня.

За кошторисом, найбільша сума у 680 тис грн.пішла на кейтеринг, у тому числі на прийомі мера Одеси Геннадія Труханова у VIP-ресторані на 80 осіб за 50 тис грн.

Друге місце зайняла сума у560 тис грн.на забезпечення присутності на заході одного ключового спікера або спеціального гостя, чиє ім’я та прізвище не вказані в договорі. Зокрема сюди входить за потреби зустріч, трансфер, проїзд в обидва боки (переліт), проживання протягом не менше доби в готелі не нижче 4 зірок, а також харчування.

Ще350 тис грн.мали заплатити за створення відео-контенту та відео-презентацій.

Повний перелік витрат наведено у таблиці нижче.

Одеською«Одеса Майс Едженсі»володіє Аліса Ліптуга, дружина одного зі спікерів форуму – Івана Ліптуги,колишньогорадникапершого віце-прем’єр-міністра й міністра економічного розвитку і торгівлі Степана Кубіва. Ще раніше ЛіптугаочолювавДепартамент туризму та курортів МЕРТ, а до 2013 року – одеськеТОВ «ППЛ 33-35».

Усього з листопада 2017 року «Одеса Майс Едженсі» отримала підрядів на 5,40 млн грн.

Нинішню закупівлю провели за переговорною процедурою, бовідкритіторгидвічі відміняли через нестачу учасників. На перші прийшла «Одеса Майс Едженсі», а на другі –столичнеТОВ «Спецекспотрейд»Юрія Біловуса, Богдана Тріля та Юрія Жукова.

Свого часу Тріль бувкерівником проектув компанії «Euromedia Company Ou» (Естонія), а БіловусочолювавТОВ «Євромедіа Україна» Павла Грицака, раніше відомого як бізнес-партнер Олександра Ксенофонтова (ТОВ «Шоутайм») – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко. Павло Грицак у якості віце-президента НТКУ в 2005 році також опікувався проведенням дорослого «Євробачення» в Україні. Тоді Україна отримала конкурс, оскільки роком раніше Руслана перемогла у ньому.

 

Перелік послуг

Одиниця виміру

Кількість, од.

Вартість, грн./од. без ПДВ

Сума, грн. без ПДВ

1

Складання програми Форуму, переклад програми на англійську та російську мови

посл.

1

4 500

4 500

2

Складання списку учасників, модераторів, спікерів та інвесторів (українською та англійською мовами)

посл.

1

6 750

6 750

3

Запрошення цільових учасників

посл.

1

3 600

3 600

4

Забезпечення присутності модераторів на заході (включаючи у разі необхідності – зустріч, трансфер, проїзд в обидва напрямки (переліт), проживання, не менш – однієї доби (у готелі категорії не нижче ніж 4 зірки), харчування, гонорар)

ос.

10

6 000

60 000

5

Забезпечення присутності спікерів на заході (включаючи у разі необхідності — зустріч, трансфер, проїзд в обидва напрямки (переліт), проживання, не менш – однієї доби (у готелі категорії не нижче ніж 4 зірки), харчування, гонорар)

ос.

10

14 000

140 000

6

Забезпечення присутності Key Speaker або спеціального гостя на заході (включаючи у разі необхідності – зустріч, трансфер, проїзд в обидва напрямки (переліт), проживання не менш – однієї доби (у готелі категорії не нижче ніж 4 зірки), харчування)

ос.

1

560 000

560 000

7

Участь ведучого (загальної модерації) Форуму відповідно до програми

посл.

1

30 000

30 000

8

Забезпечення культурної та розважальної програми для VIP-гостей та спікерів Форуму

посл.

1

133 000

133 000

9

Створення та налаштування відеоканалу Telegram

посл.

1

20 000

20 000

10

Підбір партнерів Форуму

посл.

1

10 000

10 000

11

Написання та розповсюдження не менше двох прес-релізів щодо заходу

посл.

1

5 200

5 200

12

Розміщення банерної реклами в мережі Інтернет на трьох тематичних веб-сайтах Розміщення зовнішньої реклами

посл.

1

70 000

70 000

13

Розробка єдиної стилістики для презентацій проектів

посл.

1

20 000

20 000

14

Дизайн, виготовлення та розміщення банерів, прес-волу, виставкових стендів, бейджерів, наборів учасників флешок, програми, каталогів, сувенірів та нагород

шт

3665

 

436 100

15

Технічний передперегляд презентацій спікерів та модераторів

посл.

1

3 900

3 900

16

Забезпечення зони та організація проведення прес-брифінгу Форуму 04.10.2018 р.

посл.

1

30 000

30 000

17

Забезпечення проведення церемонії нагородження «Invest Awards»

посл.

1

90 300

90 300

18

Створення відео-контенту та відео-презентацій

посл

1

350 000

350 000

19

Забезпечення оренди:

– ресторану VIP-класу для організації прийому Одеського міського голови («Welcome Party») на 80 осіб. Розташування в центральній частині міста, або локації зі зручною транспортного доступністю. Наявність високошвидкісного інтернету (WI-FI доступ). Сучасна система кондиціонування та вентиляції; відповідність вимогам правил пожежної безпеки.

– залу основних подій з меблями та декораціями, головна сцена, президія, з відповідною кількістю столів, стільців, трибун, місткістю не менше 700 осіб (700 стільців розміщені в залі, 100 шт. – в резерві. Наявність високошвидкісного інтернету (WI-FI доступ).

посл.

1

15 000

15 000

20

Послуги з організації: Прийому Одеського міського голови Вечеря Awards 04.10.2018 р. Гала-вечері (Коктейль) 05.10.2018 р.

посл.

1

150 000

150 000

21

Забезпечення технічним обладнанням під час проведення Форуму

посл.

1

175 000

175 000

22

Декорування фотозони 4-5 жовтня 2018 р. та флористичні послуги в проведенні заходу

 

 

136 400

136 400

23

Обслуговування заходу хостес

ос.

10

2 600

26 000

24

Послуги фотографа на заході

ос.

2

15 000

30 000

25

Послуги відео-операторів на заході

ос.

2

14 000

28 000

26

Послуги перекладачів-синхроністів (українська/російська/ англійська мови)

ос.

4

12 500

50 000

27

Кейтерингові послуги: Кава-брейк №1 (Вітальна кава) – на 700 осіб – 04.10.2018

посл.

1

40 000

40 000

28

Кейтерингові послуги: Кава-брейк № 2 – на 700 осіб – 04.10.2018

посл.

1

40 000

40 000

29

Кейтерингові послуги: Ланч (фуршет) – на 700 осіб – 04.10.2018 Категорія стандарт – 500 осіб Категорія VIP – 200 осіб

посл.

1

200 000

200 000

30

Вечеря Awards на 150 осіб 04.10.2018 р.

посл.

1

100 000

100 000

31

Кейтерингові послуги: Кава-брейк№1 – на 450 осіб – 05.10.2018

посл.

1

25 000

25 000

32

Кейтерингові послуги: Кава-брейк № 2 – на 450 осіб – 05.10.2018

посл.

1

25 000

25 000

33

Кейтерингові послуги: Ланч (фуршет) – на 450 осіб – 05.10.2018 Категорія стандарт – 350 осіб Категорія VIP – 100 осіб

посл.

1

100 000

100 000

34

Кейтерингові послуги: Гала-вечері (Коктейль) 05 -10.2018 р на 150 осіб – 05.10.2018

посл.

1

100 000

100 000

35

Кейтерингові послуги: Вечірній прийом Одеського міського голови («Welcome Party») – на 80 осіб

посл.

1

50 000

50 000

36

Відео-репортаж в новинах

посл.

1

13 000

13 000

37

Написання та розповсюдження прес-релізу після проведення заходу:

посл.

1

5 200

5 200

38

Моніторинг ЗМІ за результатами проведення заходу

посл.

1

7 750

7 750

39

Надання звіту про надані послуги, фото- та відео-звіту

посл.

1

10 300

10 300

Усього:

3 300 000

 

 

Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Вопрос:
2+2
Ответ:*