Актуальные темы
Архивы публикаций
Январь 2021 (4)
Декабрь 2020 (2)
Ноябрь 2020 (2)
Август 2020 (7)
Июль 2020 (7)
Июнь 2020 (5)
Опрос посетителей
Выборы мэра 2015
Мэром станет В.Миколаенко
Гнать В.Миколаенко в шею
Настоящий мэр только В.Сальдо
Может В.Мангер?
Боксерам, которые держат казино – нет в Херсоне!
Нужно Гирина допустить к власти
Нужен молодой и прогрессивный!

27 сен 13:41Новости

Російський танкер-порушник з Керчі ремонтували на заводі батька голови Одеської облради

Два танкери із РФ (Астрахань) –«Капітан Пшеніцин»та «Капітан Щемілкін»–цього року ремонтувалися на судноремонтних заводах в Ізмаїлі та в Чорноморську (Одеська область). В Україну судна прийшли прямо з Керчі.Про це йдетьсяв сюжеті В’ячеслава Касіма у програмі «ЦРУ».

З 2014 року порт Керч офіційно закритий для міжнародного судноплавства. Росія анексувала Крим, і відтоді держава Україна заборонила будь-яким суднам відвідувати непідконтрольні порти.

Водночас, є російські судна-порушники, які заходять в Керч. За українським законодавством – це серйозне порушення, що підриває суверенітет держави. Тим не менш, ці порушники без перешкод і безкарно швартуються в українських портах.

За допомогою системи Vessel Finder журналісти з’ясували, що судно «Капітан Пшеніцин» протягом цього року працювало в Азовському морі у порту Керч. Потім у квітні прийшло в Ізмаїл, де ремонтувалося у ТОВ «Судноремонтне підприємство «Дунайсудносервіс». Танкер перебував на судноремонтному заводі до травня, потім пішов в Азовське море і знову працює в Керчі.

«Капітан Щемілкін», який теж постійно відвідував Керч, у травні цього року приходив у Чорноморськ (колишній Іллічівськ), де став на ремонт у приватному «Іллічівському судноремонтному заводі». Це теж підтвердила система Vessel Finder. Крім того, російський танкер у Чорноморську журналіст «ЦРУ» бачив на власні очі.

В Україні існує обов’язковий прикордонний контроль. Але російські танкери ніхто не зупинив. Одеські прикордонники кажуть, що не зупиняють судна без вказівки СБУ. Водночас у Службі безпеки України, відповідаючи на запит «ЦРУ», чи перевіряли вони два російські танкери, повідомили, що не виконують тотальні перевірки (не вистачає часу та людей). А цілеспрямовано можуть перевірити судно, коли отримають заяву чи інформацію про порушників. Весною таких даних СБУ не мало.

Видання з’ясувало, що одним із засновників ТОВ «СП «Дунайсудносервіс» є Ігор Урбанський – батько голови Одеської облради Анатолія Урбанського (БПП) та нардепа Олександра Урбанського (БПП).

У квітні цього року на сторінці «Дунайсудносервісу» у Фейсбук з’явилося повідомлення, що до них на ремонт зайшов танкер «Капітан Пшеніцин». Під дописом є лайки, один з яких – від голови Одеської обласної ради Анатолія Урбанського. Очевидно, він підтримав рішення« Дунайсудосервісу» відремонтувати російський танкер.

Власники «Іллічівського судноремонтного заводу» ховаються за фірмами з Кіпру (Алдістро холдінг), очолює завод Михайло Дудніков.

Обидва судноремонтні заводи працюють за російськими сертифікатами.

У танкерів «Капітан Пшеніцин»та «Капітан Щемілкін»один і той же судновласник – ТОВ «Транс-Сервис», та один і той же оператор – ПАО «Речмортранс». Обидві фірми зареєстровані в Ростові-на-Дону. Власниками цих компаній вказані дві офшорні фірми з Маршалових островів, які зареєстровані в одному з бізнес-центрів на острові Аджелтейк. Журналісти звернули увагу, що у цьому ж бізнес-центрі зареєстрована судноплавна компанія «Vista Shipping LTD», бенефіціаром якої є депутат Одеської обласної ради від Оппоблоку Віктор Баранський.

Наші гроші

 

Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Вопрос:
1+1
Ответ:*