Актуальные темы
Опрос посетителей
Выборы мэра 2015
Мэром станет В.Миколаенко
Гнать В.Миколаенко в шею
Настоящий мэр только В.Сальдо
Может В.Мангер?
Боксерам, которые держат казино – нет в Херсоне!
Нужно Гирина допустить к власти
Нужен молодой и прогрессивный!

28 окт 10:54Экономика

Пропозиції до Миколаївської філії ДП «Адміністрація морських портів України» буде вивчати Інвестиційно-технічна Рада

Нове керівництво Миколаївської філії ДП «Адміністрація морських портів України» на брифінгу з журналістами 26 жовтня заявило про спроби впливу на Адміністрацію з боку деяких народних депутатів України. Однією з таких спроб т.в.о. начальника Адміністрації Віктор Миколайович Козонак вважає лобіювання інтересів щодо звернення від ПАТ «Миколаївський комбінат хлібопродуктів».

 

-Пропозиції до Адміністрації порту буде ретельно вивчати Інвестиційно-технічна Рада, і лише з її висновками буде прийнято певне рішення, - розповів журналістам т.в.о. Козонак. - Підприємство хоче прокласти галерею для транспортування сільськогосподарської продукції з перевалкою на причалі Миколаївського морського порту. Створюється постійний тиск на Адміністрацію щодо надання згоди на реалізацію відповідного проекту. Одначе даний проект потребує ретельного вивчення, оскільки він може ускладнити реалізацію проекту будівництва причалу № 8 та перевантажувального комплексу, який є стратегічно важливим для держави. Тож даний проект буде винесено на розгляд Інвестиційно-технічної Ради для ретельного дослідження всіх техніко-економічних аспектів, - підкреслив В.Козонак.

Прокоментував також Віктор Миколайович ситуацію та про її наслідки для порту, що склалася після реорганізації ДП «Миколаївський морський торговельний порт», в якій в свій час теж не обійшлося без «лобі».

Нагадаємо, що 13 червня 2013 року набрали чинності більшість положень Закону України «Про морські порти України», в результаті чого з ДП «ММТП» були виділені та передані в управління ДП «АМПУ» стратегічні державні об’єкти портової інфраструктури (причали, акваторія, підхідні канали, тощо).

Тож особливістю «імплементації» Закону «по-миколаївськи» стало те, що в результаті реорганізації більшість ліквідних активів (буксирний флот, парк маневрових локомотивів, тощо) залишились в ДП «ММТП» і в подальшому були передані в оренду приватним компаніям, діяльність яких, знов таки, пов’язують з інтересами колишнього начальника порту та одного з народних депутатів України від Миколаєва, який відомий у морському портовому бізнесі.

На сьогодні відповідні компанії платять мізерні платежі за оренду майна. Окрім цього, компанія «Марконі», яка є оператором державних буксирів на основі договору бербоут-чартеру, сплачує Адміністрації за стоянку флоту лише 3 тис. грн. на місяць.

Таким чином, зазначені компанії заробляють надприбутки на операціях, які могла б виконувати держава через свої підприємства ДП «ММТП» та Миколаївську філію ДП «АМПУ», акумулюючи фінансові надходження в дохід державного сектора економіки.
Добавить комментарий
Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Вопрос:
1+1
Ответ:*